21. března 2008

Nákup

Taxem si říkala, jakou si udělám pěknou procházku do města, uklidním si nervy a cestou zpátky nakoupím ty věci na svíčkovou, co bude v pondělí, a ne...

Než jsem došla do knihovny vyzvednout si Pokání, bolela mě z toho pitomýho větru hlava. Uá, nesnáším vítr. Že jsem nejela MHD.

Na náměstí jsem objevila zbytky trhů, taxem aspoň Majkovi koupila marcipánovou kachnu k Velikonocům za to, že mě stejně nevyšupe, smích. Tak třeba bude mít radost.

A šla jsem na nákup. Malý Tesco rovná se zlo, to ví každej, a ještě k tomu v pátek odpoledne před svátkama, chachá. Jenže se mi nějak nechtělo lítat po několika krámech, když tady to maj všechno pěkně pohromadě, LOL. Jsem prostě líná.

Tak první, co jsem si dala do košíčku, byly povidlový buchty, který nebyly na seznamu, smích, ale já na ně měla chuť.

Pak ta smetana na šlehání... Z tý jsem měla strach, smích, bála jsem se, že nepoznám, která bude ta správná, ale oni vědí, že jednou půjde nakoupit i takovej amatér jako je Mamba, tak to tam pro jistotu napsali, smích. Heuréka!

Knedlík byl bez problémů. Smích.

Jeden celer, malý... No, nevím, jaxi moje Mutr představuje malej celej, ale asi ne jako hlavu pětiletýho dítěte, kterejch se tam válelo hafo. Tak co, viď, když zbyde, taxi uděláme celerovej krém, taxem ty smetany radši vzala dvě, LOL. Stejně mi jedna (250 ml) na vomáčku pro 3 lidi připadala málo, smích.

A pak 2-3 mrkve, pěkné... Máminy nákupní seznamy mě vždycky dokážou rozesmát, smích, i zpětně, smích. Vzala jsem pro jistotu čtyři.

A to by nebyla svíčková, kdyby nebyla s brusinkama, smích. Jenže najít brusinky byl problém. Mám pocit, že bych je nenašla, ani kdybych měla brejle, LOL. To taky nevím, proč jdu vždycky nakupovat bez brejlí, smích. "Jo, kompoty... No, to se zeptejte támhletý paní, jak doplňuje piškoty, oni jsou pěkně schovaný" mi chytře poradila jedna tesco-paní. Jsem si taky všimla, že jsou schovaný, když už jsem potřetí procházela všechny uličky, smích. "Kompoty jsou vedle v uličce," LOL, příště si ty brejle beru.

Konec seznamu.

I přesto, že jsem toho vzala víc, stejně mi ještě zbylo na dva Mrožáky a Milku, smích.

Kupodivu mě nikdo za tu chvíli, co jsem tam strávila, nestihnul nasrat. Juch. A teď jdu na ty buchty.

14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no jako LOL :D

youlinka řekl(a)...

krásnej příběh :) já se taky dneska toulala po městě, po kopcích i po údolích a zjistila jsem, že to děsně žeru :)

btw. ten vítr byl asi hardkor, pac kdyz mi Roman volal, tak ho nebylo vůbec slyšet :D

Cenzanni řekl(a)...

Hledám takhle asi deset minut v hrušce sezamové semínko. Když jsem konečně našel regál s podobným zbožím, třikrát ho projedu a nic. Tak říkám kolejdoucí paní prodavačce, kdeže mají prosím sezamové semínko. No kde asi. Přímo přede mnou, jak jinak. Ještě že mi ho ukázala prstem, jinak tam asi stojím doteď.

Anonymní řekl(a)...

neuveritelne vysmatej post =)))

Anonymní řekl(a)...

Mňam, svíčková s brusinkama, proč mi dneska všichni dělají chutě *slint*

Anonymní řekl(a)...

lol prostě

Tezz řekl(a)...

svickovou? kdo ze vari??? :D
tesco? a este k tomu maly?! BLEH! tam vzdycky prijdu o dva roky svyho zivota :D
hmhmhm, ja vitr rada... ale jen kdyz mi nerozfouka vlasy :D

Anonymní řekl(a)...

Ty ten "smich" máš asi hodně ráda že? XD
Kdyby byly takhle napínavé i moje nákupy tak myslím že by jsem i ráda chodila nakupovat... 2-3 markve XD !

Mamba řekl(a)...

youlinka: Byl hroznej :o( Nesnáším vítr... A jak byl studenej!

Cenzanni: Na cos u toho myslel? :o)

Tezz: No, Mutr říkala, že budu vařit já, že nade mnou bude stát s bičem, LOL, ale já bych byla radši, kdyby vařila ona :o) Uvidíme, jak to dopadne, jednou se to naučit musím, smích.

Ananas: Smích, mám :o) Lepší než pláč, i když toho mám taky dost :o)
Příště si na nákup vezmu brejle a maminku, smích :o)

Cenzanni řekl(a)...

Ale já se opravdu snažil ho najít, to není vůbec xmíchu :D S tím vařením - čím dřív, tím líp ;)

L řekl(a)...

wow mambo skvěle sem se pobavil...trošku mi to připomíná jak sem se o vánocích zavřel na záchodě a nemoh ven a ostatní mě zvenku páčili (LOL) zůstal sem tam hoďku

L řekl(a)...

nebo spíš mi to připomíná nakupování v hypernově...projdu třikrát celou hypernovu a popkorn nikde nemaj, projdu třikrát celou hypernovu cikcak popkorn nikde nemaj tak sem si koupil žvejky a doma se zeptal jestli nevěděj kde je v hypernově popkorn a teprv v tý chvíli sem se dozvěděl že ho maj u chlastu kam sem samozřejmě nešel :-))))

Mamba řekl(a)...

Lukáš: LOL a jaxe Ti povedlo zavřít se na záchodě? :o)

L řekl(a)...

zapad tam ten idiotskej zámek...očekávam další otázku....jak ses dostal ven?