16. března 2008

Ech, neděle, ech!

LOL, tak poslední otisky bot z pátku byly smyty :o) Už nesmrdím a nejsem špinavá, juch. Ale stále se cejtim, jak kdybych vypadla kombajnu z huby...

Jako... Já nevím, ale přijde mi, že jsou dneska všichni natvrdlí, včetně mě asi, smích. Svádím to na něděli bo fakt nevím, čím to je. Jedině, že by se Země točila v protisměru, smích...

Jo a kdybyste ode mě náhodou dneska potřebovali něco jinýho než neduchaplnou konverzaci, tak to laskavě nechte na jindy, protože mně se dneska nechce nic a všechno mě akorát vytáčí, protože... Protože někteří jedinci jsou hrozně více či méně nesamostatní, smích :o)

"Se svejma dotazama se laskavě obraťe na mého tiskového mluvčí Fandu Kocourka, děkuji, nashledanou."

Ale zejtra bude třeba líp, viď...

Jako to mě poser, ten kreténskej Firefox si prostě jen tak smazal všechny moje záložky, moje záložky! Doprdele už taky! Jasněé, ona si Mamba všechny pamatuje nazpaměť, žejo...

Nemluvte na mě... nikdo! :o( A přestaňte už fňukat, občas je to neúnosný.

BTW není nic lepšího, než si v takovej skvělej den pustit Václava :o(

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to s tou zemí v protisměru ..takovej pocit už mam pár let :D
a jako neděle je divnej den ..

Mamba řekl(a)...

Dnešni neděle je zkurvenej den!

Mirka řekl(a)...

Taky si řikam.
Je hnusně (zase), měla bych něco dělat, ale nedělam (zase) a jsem taky natrvrdlá (furt eště).
Kdo se se mnou pude voběsit? :P

Mirka řekl(a)...

Jo..a taky nesnášim FF proto, že mi čas od času maže záložky. Já vim, že je třeba čas od času něco změnit, ale u záložek bych to snad eště zvládla sama.. :/

kaača řekl(a)...

tjo, mně to firefox ještě neudělal, a že už ho mam dlouho, no ještě že tak!!
mno a neděle... dneska taky nějak nemůžu dělat nic; ale ono jakej den můžu dělat všecko? :D

Mamba řekl(a)...

Meg: Nechápu, jaxe to může stát prostě... Zapnu FF a záložky v prdeli, z ničeho nic, bez upozornění, hehe, Mambo, apríl... FAKOF dneska všechno :o(

Radši si je zase vyexportuju a zazálohuju... Jinak by m příště taky mohlo jebnout definitivně :o(

kaača: Smích, taky proto se ten debilní tak jmenuje... Aspoň něco :o)

Džína řekl(a)...

Tohle má FF asi na denním pořádku. Mně se to stalo už hodněkrát. Takže co nechci ztatit, si píšu ještě mimo, jak trotl, a když na to zapomenu, tak mě to pak sere. Smích a den blbec sem měla včéra, každej ho máme jindy.

Anonymní řekl(a)...

někdy se to prostě nepovede.. a upřímně řečeno, já nesnášim neděle.. není na nich vůbec nic pozitivního. to už jenom vždycky se těšim až se probudim a bude pondělí, někdy je to fakt hnus...

jinak já mam otisky bot z pátky ještě furt a všude :o)

Mamba řekl(a)...

A.: Taxi je umej, ty prasátko :o))