15. března 2008

Nezapomenutelný všechno

Smích.

Bylo to supr, smích.

Pavel líbal Jakuba. Katka líbala Katku a všichni líbali Olinku s Fredym, pač slavili narozeniny a že se slavily opravdu ve velkým :o) Ty narozeniny, smích, proto to Y.

Žůžo! Žužu jednou Tě musím vzít s sebou, abys konečně viděla, jaxe v Plzni kalí! :o)

Noví kamarádi, nový plány... Yay, já se těším! Doufám, že to vyjde. Vyjde to, vyjde to, vyjde to, není jedinej důvod, proč by to nevyšlo, juch!

Všichni jsme xobě byli tak krásně upřímní. Jó, pravdu hledej ve víně, smích :o) Doprdele, to byla noc! Jaká dlouho nebyla...

Když pominu mojí malou nehodu, kdy jsem byla v zápalu tance atakována a moje palice to rozdejchává doteď. Jó, není to příjemnej pocit, když Vás bolí hlava tak, že pomalu nemůžete chodit a to teda ne jako z chlastu, ale následkem rány, kterou jste obdrželi od podlahy, LOL. Děfka jedna kachličkovaná!

Jo a taky není příjemnej pocit, když vám polejou celý záda a prdel a paxi sušíte zadek pod tím sušákem, co je na hajzlu a stejně nesuší! LOL

Víc takovejch večerů se vším všudy, co tenhle měl. Myslím, že bude dlouho nepřekonán.

Majku, fakt mě mrzelo, žes tam nebyl s náma, ale asi by to nebylo takový, jaký to bylo, víš, jak to myslím, smích. Fňuf!

Jo a co nechápu, proč jsem nejela domů tramvají, páč už asi hodinu jezdily, LOL. Vlastně jo, musela jsem čůrat, v tramvaji by to šlo hůř. Smích.

Smích smíchu, opakovat!

Jenom škoda, že jsme neměli foťák teda jako... Ale mam to v tý svý votřesený hlavě!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ROFL
děvka podlahovitá :D
smích :D a... smích :D ty si trupka :D :* ... LOL
já chci taky :D
jo a fňuf?? to je něco mezi fňuk a ňuf? ROFL

Anonymní řekl(a)...

předpokládam, že jsi to psala ještě s nějakou tou promilí v krvi, tudíž nebudu rejpat kvůli pravopisu ;)
jinak ti to asi závidim, dlouho jsem nezažila žádnou akci, o který bych mohla napsat takovejhle článek :)

Mamba řekl(a)...

w.w.: Čéče, ani nevím, smích :o)

fairy: LOL, díx, chybička. Kaju se :o) Ale už je opravená.

Smích, těch promile bylo asi hodně, když si vybavím, co jsem všechno pila, LOL :o)

Anonymní řekl(a)...

stane se viď :) ptala jsem se týpka na jvnm na tu věc s tim tvrdym y a pán to začal vehementně vysvětlovat ..ale pozdě no :D doufam, že neni víc takovejch věcí, který se dozvim až .. ehm ..pozdě ..nebo vůbec

Anonymní řekl(a)...

fairy, všechno se jednou provalí, neboj ;)

Anonymní řekl(a)...

w.w: koukam no :D:D