20. března 2008

Jarní rovnodennost & Zelený čtvrtek

První jarní den na sněhu? Co víc si přát!

BTW to tak očekávané jaro začalo dneska v 6:48 (Džína mlží, LOL, ale já mám důkaz!) a to jsem jako fakt ještě spala, smích, a pak přišla Mutr, kde je jako její spona, že zase není v koupelně. Aleluja, ona si mě vzbudí v sedm ráno kvůli debilní sponě! Takže sorry, jaro, že jsem Tě nešla přivítat s úsměvem :o)

Ale stejně... Je tu jaro, juch! Změňtě někdo to zatracený počasí! :o(

LOL a 30. března si zase posuneme čas o hodinu dopředu, všechno jsem si to vygůglovala, smích, miluju Google :o)

9 komentářů:

kaača řekl(a)...

google negoogle, spinkat budem o hoďku míň :(

Anonymní řekl(a)...

UTFG

Tezz řekl(a)...

"don't google the question, Moss!!!" Miluju Google a miluju taky IT-Crowd :) (kdo nezná, nechť si vygooglí)

Mamba řekl(a)...

w.w.: Co? LOL

Tezz: Hehe, jdu gůglit :o)

kaača řekl(a)...

IT-crowd sou výborný, doporučuju!! :)

Anonymní řekl(a)...

no UTFG - Use The Fucking Google!
to mě naučil koty *85*3* :D

Mamba řekl(a)...

w.w.: Smích, to je luxusní :o) UTFG, LOL :o) Si musím zapamatovat...

Teď si tak vzpomínám, že o IT-crowd říkala kdysi Bábinka bratránkovi, LOL :o)

Džína řekl(a)...

Já budu spinkat pořád stejně, akorát se mi pak ten den o hoďku zkrouhne. :)

A Mambo, já nemlžím, jenom jsem to prostě brala podle kalendáře, jaxme se učili na základní škole. :c)

Mamba řekl(a)...

jeanuska: Nojo, tak Tě to naučili blbě :o(