12. března 2008

FTW

Doprdele, skončí tohle někdy? WTF! FTW!

Rozhodla jsem se, že už na nějaký schovávačky seru a řeknu Vám to, co se mi zrovna bude chtít, pěkně od plic a klidně všechno, viď. LOL, jaxi s tím naložíte a co si o tom budete myslet, je čistě Vaše věc :o)

Jde o to, že jsem si před pár dny založila další blog, o kterým samozřejmě neměl nikdo vědět. (LOL, už je to trapný.) A když říkám nikdo, myslím tím tentokrát fakt nikoho. Rýly. Dneska ho ruším, páč mě to fakt naštvalo a dávám si předsevzetí, že už to znova neudělám. Možná to bude těžký, možná ne. (Schválně jsem nepoužila "nikdy", protože nikdy neříkej nikdy a kdybych tam napsala "nikdy", třeba bych to zase porušila, smích.)

Takže... O čem jsem to tam vlastně chtěla dneska psát :o)

Člověk si v dnešním světě nemůže bejt jen tak něčím jistej. Je to smutný, ale je to tak. A pokud nejste věřící, je to pro Vás ještě smutnější.

Já jsem si jistá jednou věcí. A to je tím, co cítím... <3

Říkám si, že jednou už to vyjde a přála bych si, aby to bylo právě teď a právě s ním, i když to není vždycky růžový, páč jsem supr drama queen. Nějaký základy by to už mělo, smích. A klidně to řeknu nahlas, nebojím se toho. Je to jenom přání. Navíc se chci stejně usadit, LOL.

Tak a teď sem musím nacpat hafo další článků, aby se tenhle (potřebnej) výlev ztratil, smích :o)

6 komentářů:

kaača řekl(a)...

v tomhle ti rozumim.. včera sem se bavila s věřícím kamarádem a má spoustu věci snažších, hodně mu to v něčem pomáhá... ale stejnak je dost věcí, co mi na nábožeství vadí.. :/
no a říkam to teď pořád, možná je to těma státnicema a všim kolem, ale jediný, čemu do budoucna věřim, co vim, že chci, je ten muj pitloušek pavlíšek.. a neni to planý kvákání, páč občas se fakt zamotávam do toho všeho BUDOUCÍHO, a jediná světlá nitka táhnoucí se všim tim nejasným rozmlženem, je on.. takže.. je moc prima někoho takovýho mít a přeju všem, zvláště těm co mam ráda, aby toho někoho měli..
jej, to je dlouhý :-O :-P a zní to divně, myšlenka je asi schovaná, jen to nějak nedokážu jednoduše stručně napsat..
je důležitý věřit..

Mamba řekl(a)...

A nebo je věřit v podstatě naše jediná "nadrealistická" možnost? :o)

kaača řekl(a)...

asi j, možná.. možná to je jediná cesta jak si zachovat jakejžtakejž (jak se to kruci píše?!) rozum..

Mamba řekl(a)...

A klid v duši, smích :o)

kaača řekl(a)...

nj, tak tak.. ;)

Džína řekl(a)...

Já věřím, nevím jestli mi to pomáhá, možná občas. Jinak krásná zpověď, lépe bych to nesvedla ani já. :)