20. března 2008

Mezinárodní den zdravého spánku

Nezapomeňte se na zítra dobře vyspat, zítra je totiž mezinárodní den zdravého spánku :o) Takže Vám přeju, abyste se nerušeně vyspinkali do růžova a spánek završili třebažůžovou snídaní v posteli nebo, ehm, smích... Prostě ráno udělejte něco, co Vás příjemně nastartuje do nového dne, ať je to, co je to.

Smích, to budu muset ještě Majkovi připomenout, aby nezapomněl, smích.

[Obrázek vypůjčen od popsong.]

A aby se Vám dobře spalo, taxi třeba před spaním přečtěte pohádku. Nebo ta lepší varianta: Nechte si jí od někoho vyprávět :o)

Schválně... Jak dlouho jste nečetli pohádky?

BTW dneska byly u Bábinky k obědu palačinky s mačkanejma jahodama, ňam :o)

15 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no, bezva, já už jsem se dva tejdny nevyspala, pořád se budim, nemůžu spát, ráno jsem jak kdyby mě pošlapalo stádo slonů :(

youlinka řekl(a)...

naposled jsem četla francouzské pohádky o Vánocích :) to víš, jsem ještě děcko:)

Mamba řekl(a)...

youlinka: To, že čteš pohádky, neznamená, že jsi děcko, co je to za řeči prosimtě :o( Pohádky jsou pro každýho, kdo je má rád...

fairy: Tak to Ti přeju, aby ses alespoň jednou dobře vyspala a navíc máme zejtra zase volno, tak snad se to podaří :o)

Anonymní řekl(a)...

mamba: thx :) už jsem tak unavená, že bych to fakt potřebovala

Mamba řekl(a)...

fairy: Tak zkus schválně jít spát dřív, než jsi zvyklá :o)

Mirka řekl(a)...

Mno jestli mi tu zase v půl osmý (!!!) začnou vrtat, tak je pudu zvrtat asi taky :/

kaača řekl(a)...

tjou, a já zrovna (zase) zítra spinkam sama, kruci.. :( asi si udělam spací den někdy jindy, abych nespinkala, a neradovala se, ehm, sama :)

Anonymní řekl(a)...

Zítra?
Děkuji, děkuji!
Konešně mě nechají spát ( ne zedníci bohužel ne ) :)
A pohádku naposledy, hm... škoda že se nepočítají "normální" knížky... ale pohádku, mno, dávno OxD

Anonymní řekl(a)...

mno na to že vstavam zítra v pět do prace a stravim tak 16hodin fajne no...teda pocitam to do prijezdu zase domu...hehe...kurevsky krasny den..jen co je pravda

Anonymní řekl(a)...

jé já chci pohádku :(
jinak já v pondělí jednu viděla *85* a vlastně to byla pohádka taková dvojnásobná :D
a jinak ani normální knížku jsem neviděla ani nepamatuju. jenom samý do školy...

Anonymní řekl(a)...

mamba: šla jsem v 10 a do 8 jsem chrápala jak miminko. yupiee!

kaača řekl(a)...

to fairy: konečně slečno, vidíš že to šlo!!! ;)

Anonymní řekl(a)...

Já vyprávim nebo čtu pohádky našemu malýmu, ale že by někdo četl nebo vyprávěl pohádku mně, to se nestalo hooodně dlouho :D takže kdybys kačko třeba chtěla, tak mi můžeš nějakou říct :D

Džína řekl(a)...

Smích, dneska jsem spala 14 hodin, tudíž je všem jasné, jak krásně jsem se vychrupkala. :D Ale je fakt, že pohádku jsem nečetla dlooouho, spíš na ně jenom koukám, a to pořád! :)
A Mambo, nedělej nám chutě s těma mačkanejma jahodama, já bych si je dala se šlehačkou, mlask.

Mamba řekl(a)...

nezralý ananas: A jaká byla poslední knížka? :o)

phaia: Nezávidím, lituji...

flípko, taxi budeme někdy vzájemně vyprávět pohádky, smích, co z toho vznikne :o)

Džíno, sorry, fakt sorry, smích :o)