9. dubna 2008

1234, to zvládnu, jupí!

Uá, chci zpátky! Ale né, ale né, bude lepší, juch :o)



Včera to bylo libový, jak by řekla Žužu hardkórový, smích, a dneska to bylo více než vysilující. A ještě víc nudný, smích. Viď, Fairy? Myslela jsem, že už po něm něco hodim! Aspoň, že mám diktát bez chyby, půlka lidí to nenapsala, amatéři, smích. :o)

Ještě že jsem měla ženu, bohyni šroubováků vládnoucí štěstcem, online na mobilu. Nenechala mě chcípnout a ještě mě pravidelně informovala o svém vyměšování, jak máme ve zvyku. Máme velmi intimní vztah.

Jo a taky mam voči na ruce. Od Žužu, heč.

Nemám potřebu Vám něco vyprávět nebo vysvětlovat, takže to berte, jak to je a víc nic, smích.

Bž!

A ještě jedno bž jenom pro ženu.

Majků, kdybys věděl, co mám pro Tebe dneska za dobrůtky. Nejradši bych Ti je snědla, smích. <3

Co po mně chtete po přerušovaným spánku, smích. Od půlnoci do čtyř, od půl sedmý do půl desátý, LOL. Jó, bylo už světlo, když mi šeptal, že jsem jeho a vždycky budu... No ale to už je moc soukromý, takže bž!

3 komentáře:

fairy řekl(a)...

mě to dneska docela bavilo
ale čučela jsem, jak milánkovi narost pupík, šmudlovi :D
Cyril a Metůdek rulez ..jedině :D

Anonymní řekl(a)...

páni, bž jenom pro mě *85* to je super *82*
jako jinak, ehm, ROFL.

Mamba řekl(a)...

F.: Bavilo? LOL, kecáš :o)