11. listopadu 2008

12 minut

Chtěla bych vědět, kolik metrů uběhnu za 12 minut, abych mohla zjistii, jaká je moje kondička, i když jsem přesvědčená o tom, že je pěkně mizerná, ale nechce se mi 12 minut běhat. Mam pocit, že bych to nevydržela ani psychicky ani fyzicky, zjistila jsem totiž, že aby moje kondička byla aspoň dobrá, což znamená za tři, smích, musela bych za těch 12 minut uběhnout 2,5 kilometru. Miluju dlouhý souvětí, jo!

Jo a ten osminohej mrňous, Joe, bude to Joe, ale nebude se to psát foneticky jako u Džordže, mohlo by se to plést, se dneska ani neukázal. Nechal mě tu celej den samotnou! Takže musí přijít Majk, abych se měla s kým koukat na VKVčka, jo, smích.

Růžová, růžová, růžová, musím si koupit něco růžovýho, lálala.

A taky něco fialovýho. Už jí mám asi ráda, nevím, co to zapříčinilo. Doteď jsem jí nesnášela. Možná za to může Žužu, jo!

Strašný barvy tady.

9 komentářů:

youlinka řekl(a)...

heh, za všechno můžu já :-) bohužel mám teďka zrovna fialový období, co se dá dělat...
btw. já bych teda dobrovolně dvanáct minut neběhala, fuj

Mamba řekl(a)...

Taky mi to přijde nepřirozený! XD

subaudition řekl(a)...

to nebylo dobrovolně, náš šílenej tělocvikář má tuhle tabulku a známkuje nás podle ní xD ale polovina holek po peti minutách odmítá běžet s tim, že maj najednou křeč...

Henselt řekl(a)...

To je jasný, když neběháte nic a pak po vás chce někdo 12 minut, tak se z toho po****te (posmějete). Je to stejný jako se sexem.

Anonymní řekl(a)...

Ohm
A co si těch 12 minut odplazit? :-)

Mamba řekl(a)...

Klidně se odchodím svižnou chůzí, jenže nemám krokoměr, budu si muset vzít tachometr z kola asi, ježiš, musím se na to připravit... XD

Anonymní řekl(a)...

fialová je dobrá

Anonymní řekl(a)...

ohm
Přejděme tedy zvolna a hladce od poetiky k technice.Krokoměrka je nepřesná a z toho plyne iluze.Chcešli si zachovat iluze pořiď si ji.Ovšem 21 století kromě vtipů na blondýny nybízí i další možnosti.Jako GPS.Nejlépe ruční.Musíš mít jen dobrý příjem signálu a přístroj ti sám poví jak daleko dojdeš za 12 minut.A pak už jen můžeš slastně vydechnout (neboť si překonala čas i prostor,či sledoval) ou jéééé!!!

Džína řekl(a)...

Fialová je luxusní, musím jít s módou. :D