9. listopadu 2008

Sarcophaga carnaria nespavá

Právě jsem nemilosrdně zneškodnila obrovskou nechutnou masařku. Myslím, že ten mrňous, co mi tu běhá po pokoji, by to stejně nezvládl. Hele, asi bych mu měla dát jméno, jo.

BTW nemaj tyhle potvory, myšleny mouchy, už dávno spát? Já bejt jima, tak už teda dávno chrnim. Lálala.

Džordž by to mohl vědět! Džordži, kde zase sakra jsi?!

9 komentářů:

Henselt řekl(a)...

Kdybys pavoučka lepší krmila tak v pokoji přerostlé mouchy nemáš. On by je snědl, ale když je ještě malý tak nemůže...

Mamba řekl(a)...

On se krmí sám, snědl mi všechno sladký, na co přišel, protože tu prostě nic nemám! XD

Anonymní řekl(a)...

a jak si ho pojmenovala teda?:-)

Anonymní řekl(a)...

..a kdo je teda Džordž? ;)

Mamba řekl(a)...

Majk: Ještě nijak... Já jsem nad tím vlastně ještě ani nepřemýšlela XD

Anonymní řekl(a)...

horší než moucha je komár.. ty odolné děfky ne a ne přestat štípat:-(/

Anonymní řekl(a)...

vyfoť už jim toho džodrže:-)

Tezz řekl(a)...

ach jo, bagr z tebe má asi radost, vid...

Džína řekl(a)...

Pavouky u sebe nestrpím!