12. listopadu 2008

Roryin break-down

14 komentářů:

Mamba řekl(a)...

Hele 3 programy mě zklamaly, ten čtvrtej to zvládnul, teda já jsem to zvládla, povedlo se mi tu scénu vyoperovat ven a teď se na ní koukám už po čtrnáctý, lálala XD

Anonymní řekl(a)...

dokonalý ..ale v angličtině ještě mnohem lepší ..tahle scéna mě někdy rozesměje a někdy rozpláče ..

Richard Bartoš řekl(a)...

Ještě měla začít snášet vajčka :)

Já vim jsem zlej :D

IMAGINE řekl(a)...

no tak kvůli kafi ten odchod ze školy chápu, taky by mě tam už nic nedrželo ... :o)

subaudition řekl(a)...

jeeeežiš :D nemohu... rory je nej.. ale proc se chlapum vzdycky zda lepsi jeji máti?

miluju kafe.. miluju kafe! :D

Džína řekl(a)...

Nejvíc, prvně jsem si říkala, že ta scéna za 12 shlédnutí nestojí,... 13 je dostačující! Mňau. :D

Anonymní řekl(a)...

A kde je ten break-down? XD

Mamba řekl(a)...

Poslední anonym, odteď je mažu.

youlinka řekl(a)...

po 14dnech koukání na tenhle seriál už musíš bejt úplnej magor...:-) koukej jít už mezi opravdový lidi :-D

Anonymní řekl(a)...

subaudition: divný co ..? mně teda rory přijde 100x lepší ..ale lor je taky super :D

Cenzanni řekl(a)...

Je to u žen normální? O:) licrovr

Mamba řekl(a)...

Cenzanni: Naprosto! XD

misha řekl(a)...

LOL, tudle scénu mám ráda

Cenzanni řekl(a)...

Nevím, jestli jsi mě tím naprostem uklidnila :D candi (konečně nějaké hezké slovo :)