27. září 2011

D Ě T I

Dneska jsem se byla podívat na 2. základní škole, kde každé úterý odpoledne povedu kroužek francouzštiny. Byla zrovna velká přestávka a bylo to peklo. Zachvátila mě panika. Bylo to buď malý a rychlý nebo velký a zvědavě to koukalo.

Jsou větší než já! Copak kluci, ale holky, páťačky, sedmačky, kromě prvňaček snad všechny ročníky! Cítila jsem jako trpasličí vetřelec v teritoriu vysokorychlostních obrů. Mám pocit, že moje autorita a sebevědomí jsou už teď daleko pod bodem mrazu. Padá na mě strach a tréma. Kvůli dětem, kvůli těm malejm uřvanejm skřetům, co neposlouchaj, nedokážou se soustředit a bejt chvíli zticha! Uá, ué.

Kdo s koho?



Líbí se mi : Yellow Ampersand
Čtu : Jíst, meditovat, milovat od Elizabeth Gilbert, Le père Milon od Guy de Maupasant (v normandském dialektu)
Poslouchám : nové album I'm With You od RHCP a chrápání mého milého Václava

7 komentářů:

Daniela řekl(a)...

Asi takhle...učit děti je strašný. Ale některý z nich jsou roztomilý a hodný a jestli na ten kroužek chodí dobrovolně a samy si ho vybraly, tak to bude v pohodě:) A hlavně hodně her, čím akčnější, tím lepší!

Mamba řekl(a)...

Já jsem právě zatím učila jen dospělí nebo lidi plus mínus v mým věku ... Zkušenost s dětma je nulová, tak asi proto se toho bojím ... Nechci nic pokazit hned na začátku, aby se jim ten jazyk nezhnusil hned ... To přijde časem samo XD Jj, se hrama počítám, určo to chci vést zábavnou formou, žádnej dril ...

miloSKo řekl(a)...

V rámci praxe na výške som učil aj na základke a bolo to náročnejšie ako gymnáziu alebo priemyslovke, lebo tie decká na základke sú "menej rozumné" ako stredoškoláci. Ale zase to bolo na normálnych hodinách. Tiež sme viedli s mojou ex "krúžok matematickej olympiády", ako sa ten predmet volal na VŠ, ale v podstate to bolo doučovanie tých slabších deciek z deviatky, a tí nerobili bordel, naopak sa to snažili pochopiť, takže s nimi to bolo v pohode. Záleží aj od veľkosti skupiny...

panvicka řekl(a)...

No my si dělali z malých učitelek vždycky srandu, málo kdy jsem je zdravila, protože jsem je přehlídla a většina z nich měla hlásek jako konipásek, tak pozor na to :) Ale děti si něco najdou i kdyby jsi měla dva metry a visely z tebe bombony, nikdy se jim uplně nezavděčíš (zvláště těm o chlup starším).

Mamba řekl(a)...

Tak to ji mě, pánvičko, opravdu uklidnila, aspoň že nemám hlásek jako konipásek ... XD

Lady Rosemary řekl(a)...

Chech, tak to hodně štěstí přeju :DD

Mamba řekl(a)...

Zatím jde všechno hladce, jsou to zlatíčka :-)